Nabídka služeb CRM

Náš tým má dlouholeté zkušenosti s implementacemi CRM systémů založených na různých technologiích. Již více než 10 let se specializujeme na produkt Microsoft Dynamics CRM a na jeho novou verzi Microsoft Dynamics 365. Nabízíme komplexní služby spojené s implementací CRM systémů v následujících oblastech:

 

Představení CRM/xRM konceptu

Zajišťujeme workshopy pro obchodní a marketingové týmy. Obsahem těchto workshopů je představení možností informačních systémů na bázi CRM klíčovým uživatelům s důrazem na získání dostatečného množství informací a podnětů ke správné definici požadavků na funkčnosti. Workshopy jsou dobrým obecným základem pro uvedení obchodních a marketingových týmů do problematiky CRM. Získané znalosti pak umožní zadávacímu týmu kvalifikovaně definovat své požadavky.

 

Analýza funkčních a procesních požadavků

Provádíme analýzu informačních potřeb obchodních, marketingových a servisních týmů společností. Identifikujeme požadavky na funkčnosti a procesy s využitím zkušeností s minulými implementacemi a současnými „best practices“. Tato analýza může sloužit i jako nezávislý vstup pro definici budoucích implementačních projektů a jako zadávací dokumentace pro potenciální dodavatele řešení.

 

Implementace CRM

Provádíme instalaci a základní nastavení Microsoft Dynamics CRM produktu. Vytváříme na míru konfiguraci a změny aplikačního prostředí tak, aby odpovídalo požadavkům na funkčnosti. V této oblasti pokrýváme jak služby v rámci základních úprav prováděných přímo v prostředí Dynamics CRM, tak i v rámci náročnějších programových úprav pomocí vývojových nástrojů.

 

Způsob implementace CRM

Po zkušenostech z mnoha implementací většího rozsahu řízených zpravidla „Vodopádovým“ modelem, který přináší do rychle se měnícího prostředí a technologií negativní důsledky, jako je překročení rozpočtu, nedodržení termínů, zastaralé a nepotřebné funkčnosti, se v současné době upřednostňujeme modely agilní implementace a vývoje.

 

Základem těchto modelů je postupná implementace uzavřených funkčností, které jsou sami o sobě použitelné koncovými uživateli. Tyto funkčnosti by měli být natolik atomizované, aby jejich vývoj trval v délce maximálně dnů. Výhody pak jsou:

  • Návrh funkčností je jednoznačně definován v úzké spolupráci s uživateli
  • Rychlé nasazení funkčních celků
  • Plynulé zapracování změnových požadavků
  • Postupná dodávka funkčností podle priorit

 

Školení CRM

Školíme klíčové i koncové uživatele v základech ovládání aplikačního prostředí Microsoft Dynamics CRM. Na základě provedených aplikačních a procesních úprav připravujeme a realizujeme specifická školení na využití funkčností CRM pro jednotlivé pracovní činnosti.

 

Podpora a rozvoj

Pro realizované projekty implementace zajišťujeme technickou i uživatelskou podporu včetně identifikace a návrhu dalšího rozvoje řešení a rozšíření stávající funkčností CRM aplikací.

Aktuality & novinky

29
10/2018

Realizované projekty

Doplnili jsme realizované projekty od roku 2002 do roku 2018
26
10/2018

Editovatelný Subgrid pro Dynamics CRM

Podívejte se na náhledy Editovatelného Subgridu v novém designu a s novými funkcemi. Můžete si také vyzkoušet nová řešení pro Dynamics CRM.
11
08/2015

Doplněk pro vytěžování dat

Připravili jsme nový doplněk do CRM, díky kterému lze na formuláři záznamu nebo ve zvláštní HTML stránce zobrazit libovolná data přímo z databáze.
24
07/2012

Dynamics CRM ARES Konektor

Vždy je důležité mít korektní informace o evidovaných společnostech a jejich statutárních zástupcích. K tomu velice dobře poslouží náš ARES konektor, který pracné vyhledávání identifikačních a kontaktních údajů udělá za vás. Vyvužívá pro to službu MFČR ARES.
24
07/2012

Dynamics CRM CrediCheck Konektor

Služba CreditCheck do jedné databáze nepřetržitě agreguje data o všech českých firmách z většiny dostupných informačních zdrojů (Insolvenční rejstřík, dlužníci VZP….). Při výběru zdrojů se zaměřuje na data využitelná pro credit risk management. Denně takto zaktualizuje až statisíce dokumentů k desítkám tisíc firem.

© ART&MIS, s.r.o. 2011