Nabídka služeb CRM

Náš tým má dlouholeté zkušenosti s implementacemi CRM systémů založených na různých technologiích. V současné době se specializujeme na produkt Microsoft Dynamics CRM a na jeho novou verzi 2011. Nabízíme komplexní služby spojené s implementací CRM systémů v následujících oblastech:

 

Představení CRM/xRM konceptu

Zajišťujeme workshopy pro obchodní a marketingové týmy. Obsahem těchto workshopů je představení možností informačních systémů na bázi CRM klíčovým uživatelům s důrazem na získání dostatečného množství informací a podnětů ke správné definici požadavků na funkčnosti. Workshopy jsou dobrým obecným základem pro uvedení obchodních a marketingových týmů do problematiky CRM. Získané znalosti pak umožní zadávacímu týmu kvalifikovaně definovat své požadavky.

 

Analýza funkčních a procesních požadavků

Provádíme analýzu informačních potřeb obchodních, marketingových a servisních týmů společností. Identifikujeme požadavky na funkčnosti a procesy s využitím zkušeností s minulými implementacemi a současnými „best practices". Tato analýza může sloužit i jako nezávislý vstup pro definici budoucích implementačních projektů a jako zadávací dokumentace pro potenciální dodavatele řešení.


Cílový koncept

Vytváříme návrh řešení identifikovaných funkčností v rámci standardního balíčkového produktu Microsoft Dynamics CRM. Identifikujeme rozdíly a nutné úpravy včetně požadovaných integrací a datových výstupů. Na základě cílového konceptu můžeme stanovit celkovou pracnost na implementaci požadovaných funkčností


Implementace CRM

Provádíme instalaci a základní nastavení Microsoft Dynamics CRM produktu. Vytváříme na míru konfiguraci a změny aplikačního prostředí tak, aby odpovídalo požadavkům na funkčnosti. V této oblasti pokrýváme jak služby v rámci základních úprav prováděných přímo v prostředí Dynamics CRM, tak i v rámci náročnějších programových úprav pomocí vývojových nástrojů.


Školení CRM

Školíme klíčové i koncové uživatele v základech ovládání aplikačního prostředí Microsoft Dynamics CRM. Na základě provedených aplikačních a procesních úprav připravujeme a realizujeme specifická školení na využití funkčností CRM pro jednotlivé pracovní činnosti.


Podpora a rozvoj

Pro realizované projekty implementace zajišťujeme technickou i uživatelskou podporu včetně identifikace a návrhu dalšího rozvoje řešení a rozšíření stávající funkčností CRM aplikací.

 

Aktuality & novinky

11
08/2015

Doplněk pro vytěžování dat

Připravili jsme nový doplněk do CRM, díky kterému lze na formuláři záznamu nebo ve zvláštní HTML stránce zobrazit libovolná data přímo z databáze.
20
07/2015

Editovatelný Subgrid pro Dynamics CRM 2015

Podívejte se na náhledy Editovatelného Subgridu v novém designu a s novými funkcemi. Můžete si také vyzkoušet nová řešení pro Dynamics CRM 2015.
24
07/2012

Dynamics CRM ARES Konekror

Vždy je důležité mít korektní informace o evidovaných společnostech a jejich statutárních zástupcích. K tomu velice dobře poslouží náš ARES konektor, který pracné vyhledávání identifikačních a kontaktních údajů udělá za vás. Vyvužívá pro to službu MFČR ARES.
24
07/2012

Dynamics CRM CrediCheck Konektor

lužba CreditCheck do jedné databáze nepřetržitě agreguje data o všech českých firmách z většiny dostupných informačních zdrojů (Insolvenční rejstřík, dlužníci VZP….). Při výběru zdrojů se zaměřuje na data využitelná pro credit risk management. Denně takto zaktualizuje až statisíce dokumentů k desítkám tisíc firem.
16
04/2012

Dynamics CRM 2011 a Editovatelný Subgrid

ART&MIS představuje Microsoft Dynamics CRM 2011 Addon pro vytváření editovatelných oblastí (subgridy) v rámci detailního formuláře záznamu. Reaguje tak na častý požadavek uživatelů Dynamics CRM, kteří jsou zvyklí na komfort při vstupování dat, kterou jim umožňuje Excel. Tedy vkládat a upravovat informace bez otevírání editačních oken, přímo v seznamu záznamů.

© ART&MIS, s.r.o. 2011